شماره پروانه سیب سلامت: 56/21969


*درباره محصول
- لوسیون ویتامین A و E آموس‌وان محصولی منحصربه‌فرد است که حاوی ویتامین A‌ و E‌ خالص است. این ویتامین‌ها محلول در چربی هستند و خواص آنتی‌اکسیدانی دارند.
ویتامین E‌ از آثار مخرب رادیکال‌های آزاد روی پوست جلوگیری می‌کند و تأثیر بسزایی در محافظت بدن در مقابل سرطان پوست دارد. این ویتامین روند پیری و چروک شدن پوست را کند می‌کند.
ویتامین A نیز یک عامل قوی ضد چروک،‌ ترمیم‌کننده قوی زخم و ترکیبی مؤثر در جوان‌سازی پوست می‌باشد. ویتامین A تولید بیش از حد چربی در پوست صورت را کاهش داده و با پاک‌سازی پوست از سلول‌های مرده باعث درمان آکنه و جوش صورت می‌شود.
لوسیون ویتامین A‌ و E فولیکول‌های آسیب‌دیده مو را بازسازی می‌کند و باعث رشد موهای سالم می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که ویتامین‌های A‌ و E‌ خون را در ریشه فولیکول‌ها به جریان انداخته و می‌تواند به بهبود سلامت پوست و افزایش قدرت فولیکول‌های مو کمک کند. همچنین مانع سفید شدن زودرس مو با کاهش سرعت فرآیند پیری فولیکول‌های مو می‌شود.این لوسیون یک درمان مؤثر برای ناخن‌های خشک و ترک‌خورده است.
 

*مزایا
- مرطوب‌کننده قوی پوست
- بازسازی و ترمیم پوست آسیب‌دیده
- جوان‌کننده و سفت کننده پوست
- جلوگیری از شل شدن و افتادگی و در نتیجه پیری پوست
- کاهش خطوط ریز صورت و چروک‌های پوستی
- محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب
- مؤثر در بهبود ناخن‌های خشک و ترک‌خورده
- بازسازی فولیکول‌های آسیب‌دیده مو و مانع سفیدی زودرس مو
 
 
*نحوه مصرف
- شب‌ها مقدار کافی از لوسیون را روی پوست، مو و یا ناخن مالیده و به آرامی ماساژ داده شود تا جذب گردد.
 
 
*سؤالات متداول
- آیا می‌توان این محصول را با دیگر محصولات مراقبت از پوست و مو به‌طور هم‌زمان استفاده کرد؟
بله شما می‌توانید این محصول را با سایر کرم‌های ضدچروک، جوان‌سازی، روشن‌کننده و ... یا محصولات مو مانند رنگ مو،‌ انواع ماسک مو، کرم‌ها یا واکس مو به‌طور هم‌زمان استفاده نمایید. برای این کار یک یا دو قطره از این لوسیون را کف دست ریخته و مقدار مناسبی از کرم پوست یا موی خود را روی آن اضافه نموده و پس از مختصری مخلوط کردن استفاده نمایید.
 
- آیا می‌توان لوسیون ویتامین E و لوسیون ویتامین A‌ و E‌ آموس‌وان را هم‌زمان استفاده کرد؟
بله. برای اثربخشی بیشتر توصیه می‌شود صبح‌ها از لوسیون ویتامین E آموس‌وان و شب‌ها از لوسیون ویتامین A و E آموس‌وان استفاده شود.
 
- آیا استفاده از این محصول در اطراف چشم بلامانع است؟
بله. می‌توان از این لوسیون در اطراف چشم نیز استفاده کرد.