شماره پروانه سیب سلامت: 56/22344



جینسینگ یکی از مهمترین کشفیات قاره آسیاست که زاد گاه آن کشور چین است. این گیاه از زمانهای دور در کشور چین مورد استفاده قرار می گرفته و شکل ظاهری آن بسیار شبیه به انسان بوده که آن را جینسینگ می نامیدند و بنا به خاصیت درمانی آن برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گرفته است.
خواص جنسینگ، ویتامین‌های گروه B، ویتامین D و A و فلز روی به وفور در جنسینگ یافت می‌شود، اما خاصیت آن را باید در طیفی از ترکیبات روغنی، استیلنی و استروئیدی جستجو کرد که جنسینگ را به گیاهی ارزشمند و با خواص ویژه تبدیل می‌کند. عصاره این گیاه بسیار مفید برای هر نوع پوست بخصوص پوستهای آسیب دیده میباشد و باعث تقویت و ترمیم بافت پوست می شود.
کرم جینسینگ تهیه شده ازعصاره ریشه گیاه Panax ginseng (جینسینگ) حاوی ویتامین های مختلف و مواد معدنی گوناگون است که به همراه ویتامین E به عنوان کرم ویتامینه استفاده می شود. جینسینگ دارای ماده ای محرک برای فعالیت سلول هاست که نگهدارنده تعادل پوست می باشد. چنانچه پوست ویتامین های خود را از دست بدهد شروع به پیر و چروک شدن می کند. در اثر مصرف این کرم مواد معدنی و ویتامین های لازم به آن رسیده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می شود، که در نهایت باعث نرمی و طراوت پوست شما می گردد.

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده حاوی عصاره ریشه جنسینگ :
-حاوی عصاره طبیعی ریشه گیاه جنسینگ جهت نرمی و جوانی پوست
-حاوی ویتامین E و شی باتر جهت نرمی پوست
– حفظ شادابی ، رطوبت و لطافت پوست


حجم : 125ml